Monday, September 30, 2013

Energizing Soy Protein(ESP) dari SHAKLEE

Bismillahirrahmanirrahim.

Anda pernah dengar tenang SHAKLEE. Saya ramalkan anda lebih dahulu kenal SHAKLEE berbanding saya keran SHAKLEE ini telah lama berada dalam pasaran iaitu lebih 50 tahun lagi.
  Berbalik kepada ESP dari SHAKLEE. ESP ini merupakan salah satu produk SHAKLEE berasaskan soya.

Sedikit perkongsian tentang kelebihan ESP ini untuk tatapan anda. ESP ini baik untuk kesihatan jantung dengan kedairan protein dari kacang soya. Protein dalam ESP ini juga membantu membaiki serta membina sel-sel badan kita. Ia juga mampu menyokong tulang supaya menjadi lebih kuat. Disebakan indeks glisemik dalam ESP adalah rendah ia mampu mengekalkan paras gula dalam darah. Sebab itu, ia sesuai  untuk pesakit diabetis. Kandungan asid amino dalamnya mampu menjadikan anda awet muda.
Saya mula mengambilnya untuk menambahkan susu badan. Alhamdulillah, ia dapat membantu mengatasi masalah kurang susu badan dengan izin Allah SWT. Juga diambil bersama beberapa produl lain untk pertambahan susu ibu.
Perkongsian ini bukan sahaja untuk tujuan promosi tetapi juga untuk memberi anda maklumat sedikit sebnyak tentang kelebihannya dalm menyelesaikan masalah anda. Oh ya. Bonus jika anda mengambil ESP untuk kulit atau tambah susu badan tetapi berjaya menurunkan berat badan.

                                          Credit to Atikah

Ini contoh testimoni penggunaan ESP ya. TApi beliau memang target nak kurus dan beliau berjaya.
Ok.Jika ada apa-apa yang anda nak tahu boleh pm saya di  FB:Jom Sihat atau Whatsapp/SMS di 0134093111.'SIHAT BERBALOI-BALOI DENGAN SHAKLEE'

Salam Kasih sayang..NAdia
Wassalam

No comments:

Post a Comment